نتایجی در مورد فضا فرم های ساساکی تعمیم یافته

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه به مطالعه ی فضافرم های ساساکی1 تعمیم یافته موضعا φ-متقارن وفضافرمهای با تانسور ریچی -φبرگشتی و -φموازی می پردازیم.همچنین فضا فرم های شبه ساساکی2 سه بعدی و فضافرم های ساساکی3 تعمیم یافته -φبرگشتی نیز بررسی شده اند.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

هندسه ابررویه های فضا فرم ساساکی

در این پایان نامه به مطالعه ابر رویه های فضا فرم های ساساکی پرداخته و این ابر رویه ها را در شرایطی چون خمیدگی ثابت هولومرفیک ضعیف، عملگر شکلی برگشتی، ‎d‎-برگشتی، موضعا متقارن بودن و همچنین با عملگر ژاکوبی تعویض پذیر روی میدان برداری مشخصه را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهیم. بعلاوه ابررویه هایی با شرط خمیدگی هولومرفیک ضعیف ثابت را در فضای مختلط تصویری بررسی می کنیم. همچنین ابررویه های فضای کنمو...

15 صفحه اول

تعمیم فرم (?, ?)-فضا

فرم فضای ساساکین تعمیم یافته نخستین بار در [ 1] معرفی شده است . از آن در [ 2]و نامساوی چن در [ 3] و ساختار زیرمنیفلدهای شیب دار جانشین شده در[ ?]،cr-زیرمنیفلدهادر [ ?] بررسی شده اند.همچنین انحنای ریچی تعدادی از زیرمنیفلدها در[ 8] وهمدیسهای هموار وموضعا متقارن در[ 9] ،وضعیت های متقارن دیگر در[ 7]و غوطه وری حاصل ضرب تابدار در [ 10 ] مطالعه شده اند.

زیر منیفلدهای حاصل ضرب تابیده لژاندری در فضاهای فرم ساساکی تعمیم یافته

در سال 1958، boothby و wang منیفلدهای تماسی را معرفی کردند. در سال 1959، gray نشان داد که گروه ساختاری کلاف مماسی منیفلد تماسی،u(n)*1 است که در آن، (u(n گروه یکال است. او هر منیفلدی که گروه ساختاری کلاف مماسی آن u(n)*1 باشد را منیفلد تقریبا" تماسی نامید. در سال 1960، sasaki ساختارهای هندسی خاصی را روی منیفلدهای با بعد فرد قرار داد که ایده این ساختارها را هنگام مطالعه منیفلدهای تماسی کسب کرد. سپ...

15 صفحه اول

حجم گوی های واحد تعمیم یافته

هر دانشجویی با شکل های هندسی لوزی، استوانه، مربع، ستاره و گوی آشنایی دارد. اما از دیدگاه ما، این ها همگی گوی های تعمیم یافته هستند. به وسیلۀ تبدیل های خطی و غیرخطی می توان گوی اقلیدسی استانده را به انواع گوی های عجیب تغییر شکل داد. هدف از این مقاله، ارائۀ دستوری واحد برای محاسبۀ  حجم گوی های یکۀ تعمیم یافته در فضای n بعدی است.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه شهید مدنی آذربایجان - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023